Parttime medewerker administratie gezocht!

Bij IT4Sale hebben we momenteel een top combi-functie openstaan. IT4Sale is gevestigd in Etten-Leur, heeft zo’n 30 medewerkers en handelt in tweedehands ICT hardware. Als aanvulling op de afdeling administratie, momenteel bestaande uit één persoon voor 31 uur in de week, zijn we op zoek naar een parttime HR-medewerker dan wel financieel administratief medewerker voor circa 20 uur in de week.  De bedoeling is om met zijn tweeën aan de administratie in al haar facetten samen vorm, inhoud én uitvoering te geven, voor zowel personeel als boekhouding.

Takenpakket:

Je taken zullen bestaan uit onder andere de volgende activiteiten:

  • Loonadministratie mutaties bijhouden en doorgeven per maand;
  • Ziekteverzuim en wet poortwachter/regels/acties bij ziekte/contact arbodienst;
  • Contracten, verlengingen, arbeids-/stageovereenkomsten, beëindiging e.d.;
  • Overuren, vakantiedagen, loonbeslagen, leningen, privé aangelegenheden;
  • Traject neerzetten, bewaken, vastleggen betreft functionering- en beoordelingsgesprekken;
  • ARBO vereisten veiligheid, risico inventarisatie en evaluatie, preventiemedewerker;
  • Bijhouden van veranderingen op het gebied van personeel en arbeid;
  • Communicatie medewerkers verzekeringen/pensioenen/WIA hiaat e.d.;
  • Inkoopfacturen nakijken en boeken in Accountview plus crediteurenbeheer;
  • Debiteurenbeheer van kredietlimieten verstrekken tot bellen met klanten.

Functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren relevante werkervaring;
  • Punctueel;
  • Sociaal- en communicatief vaardig;
  • Hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Flexibel;
  • Integer.

Ben jij dit?

Herken jij je in het bovenstaande takenpakket en ben jij nog op zoek naar een parttime functie voor circa 20 uur in de week? Solliciteer dan snel bij IT4Sale en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons gezellige en hechte team!

Solliciteren? Stuur dan je CV + motivatiebrief vóór 28 maart naar anja@it4sale.nl.